February 17th, 2019

Zwarcie główki o kości ramiennej z panewką jest głównie dziełem przyczepów mięśni Obrotowych ramienia, natomiast torebka stawowa nie ma praktycznego znaczenia. Równowaga napięcia antagonistycznych grup mięśni obrotowych zwierających staw może być zburzona na skutek wypadku i uszkodzenia mięśni skręcających kość ramienną w bok przez oderwanie guzka większego wraz z przyczepami mięśni nadgrzebieniowego i podgrzebieniowego lub przez rozdarcie ścięgien tych mięśni. Może również dojść do uszkodzenia mięśni skręcających kość ramienną do wewnątrz przez rozdarcie ścięgna mięśnia podłopatkowego. Uszkodzeń tych nie z reguły, jeżeli główka ulega zwichnięciu do preegzystującej kieszeni; w tym wypadku równowaga napięcia zostaje naruszona przez stopniowe rozciągnięcie podczas licznych nadwichnięć tylnego płaszcza przyczepów mięśni skręcających ramię w bok, a wówczas torebka włóknista stawu ulega rozluźnieniu. [hasła pokrewne: lapacho czerwone, jovesto cena, choroba bostońska wikipedia ]

No Responses to “Moze równiez dojsc do uszkodzenia miesni skrecajacych kosc ramienna do wewnatrz przez rozdarcie sciegna”

1. Witold Says:

Mam zapalenie płuc od 5-ciu lat, lekarze są bezsilni.

2. Roadblock Says:

Article marked with the noticed of: psycholog bielsko[...]

3. Andrzej Says:

Ciekawe kto finansuje takie projekty ?